piątek, 23 sierpnia 2013

Powitanie



Dzisiaj jest wspaniały dzień! Mianowicie blog Świat Marzeń ma już dwóch autorów! ;) Mnie i mojego kolegę Mako, który dopiero zaczyna swoją przygodę z anime - zobaczymy na jak długo. A jeszcze niedawno rozmyślaliśmy, o czym moglibyśmy pisać wspólnego bloga, a tu taka niespodzianka!;>. 




Mako:  Masz racje droga Aiyumi, jeszcze niedawno głowiliśmy się, o czym pisać nasz wspólny blog, a tu masz przez Ciebie znalazł się nam wspólny temat :> 
Tak więc, Witam wszystkich serdecznie jak już Aiyumi wspomniała niedawno zacząłem swą przygodę z anime, a zaczęło się właśnie od Gup (Girls und Panzer). W świecie czołgistek poza czołgami, zafascynowała mnie pewna istotka, jak można się już domyśleć po nick'u chodzi o Mako Reizei. Po prostu uwielbiam ją pod każdym względem ;) 
Myślę że to na tyle ode mnie na początek. ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz