wtorek, 18 czerwca 2013

Naruto Akkipuden



Niedawno mój znajomy pisał mi o Naruto Akkipudenie... Oczywiście nie mogłam w to uwierzyć, ale był tak przekonująco pewny siebie i tego, co wmawia mi. Przeszukałam sporo stron na ten temat, jest jeden obrazek






który nie wygląda mi na robotę Masashi Kishimoto (tak mi się wydaje). W 99% jest to fan art, który nawet można znalaźć na stronie fanpop.com. Nie sądzę, by zapowiadała się trzecia seria, skoro nie została zakończona dobrze druga (czyli Shippuden), jednak ja sama nie mogę potwierdzić, co jest prawdą, a co nie. Wyczytałam, że Sakura ma być z Sasuke, a Hinata z Naruto. Brzmi realnie? Dla mnie nie. O Akkipudenie mówią już nawet od 2011 roku (niektórzy zakładali, że będzie o wojnie, która aktualnie ma miejsce w Shippudenie). Sasuke niby wraca do wioski, staje na czele Anbu, Naruto i Sakura są Jouninami i tak dalej... W ciele Sasuke jest Orochimaru (który przecież został zabity wcześniej), przez którego Uchiha chce zniszczyć wioskę (rozumiem to jako kuszenie Sasuke przez Orochimaru do zrobienia tego). W dodatku Sakura i Sasuke mają córkę, a Hinata z Naruto syna. Wydaje się prawdopodobne? Jest to bardzo ciekawe i nie ukrywam, że miło byłoby zobaczyć trzecią serię. Bardzo byłoby to opłacalne też dla tych, co wykonują anime (jeśli tylko nie okazałoby się tandetne). Nic tylko czekać, ale z pewnością nie nadejdzie zbyt prędko (pewnie przez falę fillerów)...

10 komentarzy:

  1. Rzeczywiście było by to ciekawe . Jednakże wyskakujemy już z tak daleką przyszłością . Co jeżeli przegrają wojnę ? ( Jak by to było możliwe ... xD ) . Zgaduję ( to nie znaczy że mam rację ) że w trzeciej serii byłoby o wiele mniej akcji i walk , chyba że Shippuuden nie skończyłby się szczęśliwie . Jedyne czego jesteśmy wszyscy pewni - fillery ;3

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. O Akkipudenie pierwsze "newsy" były już w 2011 roku i wtedy już dyskutowali o wojnie, którą przecież mamy teraz w Shippudenie O.o! No właśnie... Myślałam podobnie jak Ty. Przecież chyba nie zrobiliby romansu z Aki... Jakiego kolejnego wroga by nam "podrzucili".

    Ah, fillery, fillery i jeszcze raz fillery:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem trzecia wersja będzie inaczej wyglądała o tak: Czwarta wielka wojna ninja odbędzie się a podczas niej: Sasuke vs Naruto Sakura vs Karin Kakashi vs Yuugo Sai vs Suigetsu a po taj walce naruto z Sasuke wygrywa ale tsunade umiera od śmiertelnego ciosu madary i naruto zostaje hokage a sakura jego żonąi mają curkę kisamę (chyba tak miała na imię) Sasuke pada na ziemie zabity przez naruto. wioska sie odbudowuje za pomocą Yamato ale Yamato wyczerpania umiera. A wioska liścia zawiera sojusz tak jak inne wioski i w świecie ninja panuje pokuj tak jak marzył Jiraya.a reszta tej seri opiera się na kisame która jest zakochana w swoim koledzę(jak sakura w sasuke) on oczywiście tej miłości nie odwzajemnia a w niej jest zakochany 2 kompan z drużyny (jak naruto w sakurze) i tak się toczy. Niewiem czy to co napisałam jest prawdą ale tyle przeczytałam i tyle wiem .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. setki bzdur . K.M . na jednym z wywiadzie powiedział że naruto uratuje świat ninja ale jeszcze nie zostanie Hokage . . Sasuke wraca do wioski i odbudowuje swój klan , sakura nadal będzie latała z karin i ino za sasuke ale ten na żadną nie zwróci uwagi jedyną osobą na którą zwróci to będzie Hinata która po jakimś czasie zapomina o naruto i postanawia dać szansę sasukę . i dlatego Naruto będzie z Sakurą a Hinata z Sasuke .

      Usuń
    2. Jak widać jednak Naruto w mandze został hokage :P Sakura była z Sasuke, mieli córkę, Naruto z Hinatą i mieli syna, Boruto, o którym ma być anime. Szkoda, że tak to się skończyło, jednak może dalsze losy, już nie fillery, będą ciekawsze.

      Usuń
  4. Przepraszam sprawdziłam dokładniej i córka Naruto i Sakury bę dzie miała na imię kasumi. sorka mój błąd :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy jesteś na bieżąco, ale wojna, o której napisałaś, jest w Shippudenie i warto być na bieżąco z mangą, bo Sasuke dołączył się do wojny, a po której stronie jest... nie powiem. W dodatku odbyła się już walka Madary z Tsunade i innymi kage, z czego też dalszy los po walce jest troszkę inny niż ten, o którym wspomniałaś^^. Jakoś 2 lata temu taka informacja była, o której pisałaś - w Akkipudenie będzie wojna bla bla... Później jakieś związki Sakury z Sasuke, Naruto z Hinatą i ogólnie różne historyjki jak z telenoweli, co nie jest raczej w stylu Kishimoto.

    Na razie jest ta wojna... Poczekamy, zobaczymy, czy będzie trzecia seria. Ja jestem na bieżąco z mangą, zaś z anime na razie nie... "Zbieram" odcinki, żeby któregoś dnia zrobić sobie seansik kilku godzinny.

    OdpowiedzUsuń
  6. http://www.youtube.com/watch?v=8IkDRlNhtPA macie dowody na akkipuden

    OdpowiedzUsuń
  7. Dowód jak dowód - aktualnie to niczego nie możemy być pewni, pozostaje nam czekać na ten Akkipuden, ale tak zastanawiając się... Robiąc trzecią serię, może zacząć się monotonia, nuda... Znowu zaserwują nam nowych wrogów? I przez następny rok lub dwa lata będą produkować odcinki, w których to Naruto dochodzi do pozycji Hokage? Pożyjemy, zobaczymy^^

    OdpowiedzUsuń
  8. M.K. potwierdził w jednym z wywiadów że akkipuden to 3 seria Naruto która już jest .
    Ksc .! a co do par to się mylicie ponieważ Sakura będzie z Naruto a
    Hinata z Sasuke . . sam K.M. POWIEDZIAŁ że hinata nie będzie z Naruto .


    OdpowiedzUsuń