sobota, 8 kwietnia 2017

MyAnimeList


Już nie pamiętam, czy wrzucałam na bloga kiedyś taki post z forum shindena, ale nie zaszkodzi go ponowić.

Jak zrobić listę na MALu - forum shinden

Gdy robiłam swoją dawno, dawno temu, to właśnie wzorowałam się na tej z forum shinden. Bardzo pomocny poradnik, jestem z niego do dzisiaj zadowolona, bo pomógł mi stworzyć coś, co sama raczej nie osiągnęłabym. Mam na myśli skrypty, które zostały tam wrzucone, bo wszystkie grafiki robiłam sama w... Gimpie :> 

Moja aktualnie wygląda tak: https://myanimelist.net/animelist/Aiyumi2
I jak pomyślę, ile z nią robiłam, żeby tak wyglądała, to... Już nowej nie chciałoby mi się robić. Trzy razy zmieniałam jej wygląd, tzn. zmieniałam grafiki do obecnie oglądanych, porzuconych, planowych itd. Kiedyś miałam losowo znalezione w internecie postacie, później była Hatsune Miku, a teraz postacie chibi z Rozen Maiden (chociaż jeszcze tego nie obejrzałam). Dodatkowo też kiedyś zrobiłam koledze jedną w stylu anime Girls und Panzer.

MyAnimeList jest jedną z bardzo dobrych stron, na których można posegregować swoje obejrzane anime i też takie, które planujemy dopiero oglądnąć. Nie wiem, czy jest jakaś lepsza od tej, bo znalazłam ją jako pierwszą i nie szukałam dalej innych stron, żeby zrobić swoją listę.


To by było na tyle w tym temacie;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz