sobota, 1 kwietnia 2017

Przypominacz



Przypominam o innym poście, który może się przydać, jeśli chodzi o tytuły anime z gatunku romans. Nie dodaję do nich opisów, bo chyba nie zmrużyłabym oka przez noc. Wszystko można znaleźć na anime shinden, anime-odcinki lub on-anime. Wszelkie opisy i odcinki. Jeśli ktoś szuka romansów (głównie shoujo), przy których można odpłynąć niezależnie, czy jesteś sam, czy kogoś masz, to jest to traf w dziesiątkę.

Aktualizacja posta: 01.04.17r. (to nie prima aprillis). Usunięte zostały niektóre pozycje anime z niej, bo przypomniało mi się, że nie były to jakieś poruszające serce.


Romantyczne anime - link

Dodam tylko do nich kiedyś przy okazji gatunki poboczne.

Tak nawiasem pisząc... Odkryłam (chociaż może nie było to za szybkie spostrzeżenie), że czasem Youtube ratuje skórę osoby głodnej kolejnych odcinków danej serii, szukającej tych przetłumaczonych. Ja miałam tak dzisiaj z OVA Kamisama Hajimemashita . Shinden mnie zawiódł, a inne strony chyba nawet nie raczyły dodać nic, więc dobrzy ludzie z Youtube poratowali mnie przetłumaczonymi, w dobrej jakości odcinkami. Tak więc przynajmniej ze spokojem dokończyłam tą serię.



A poza tym jeszcze! Odbiegając w ogóle od świata Japonii, anime, mang i całej tej kultury azjatyckiej... Odbiegając w ogóle od tematyki mojego bloga...
Polecam film "Kot Bob i ja". Chciałam go obejrzeć w kinie, ale moje miasto niestety nie miało tego w spisie filmów. Udało mi się obejrzeć go na cda i jestem zadowolona;) Uwielbiam koty, a tam jeden taki futrzaczek był i to nawet grał siebie - tłumacząc, film jest na faktach. Narkoman, który był na terapii, spotkał na swojej drodze kota, którego "przygarnął" na jakiś czas. Zabrał go do weterynarza, zajął się nim, chociaż sam nie miał lekko w życiu, a z pieniędzmi jeszcze gorzej było. Szybko się później okazało, że kot nie ma zamiaru go opuścić. Stali się nierozłączni. Kot Bob - bo tak go nazwał, wszystko odmienił. Całe jego życie się zmieniło dzięki niemu. Więc historia jest poruszająca - najpierw człowiek pomaga kotu, później kot pomaga człowiekowi. Film jest na podstawie książki, w której opisał swoją historię. W filmie został zastąpiony aktorem, ale kot Bob zagrał samego siebie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz