czwartek, 1 listopada 2012

(Recenzja) Hakushaku to Yosei

Wierzycie we wróżki? A może w inne magiczne stworzenia? Anime Hakushaku to Yosei zabierze was w idealną podróż z magicznymi istotami!

Akcja rozgrywa się w wiktoriańskich czasach wokół wróżkowej doktorki - Lydii Carlton, niestety, jest jednym z tych ostatnich doktorów. Widzi niezwykłe istoty, w które już nikt nie wierzy w XIX-wiecznej Anglii. W jej życiu jednak pojawia się pewien tajemniczy, bardzo przystojny mężczyzna, który pomaga jej uciec. Dlaczego? Zobaczcie sami. Na Lydię i zapierającego dech w piersiach młodzieńca czekają nowe przygody!


Cóż można powiedzieć o tym anime, wydaje mi się, że za bardzo nie ma takich romansów. Sama w sobie fabuła jest dość ciekawa i powiem, że tych, którzy są fanami takich gatunków, na pewno zainteresuje i ponadto niesamowicie wciągnie. Co do postaci, to nikt nie powinien być rozczarowany, są różnorodne, pojawiają się bardzo męscy mężczyźni, w dodatku, ta szczypta magii. Ahh! Cud miód. Ale czy można tak ciągle obsypywać komplementami to anime? Chyba nie ma żadnych "ale" co do tego, bo nawet kresce i muzyce nie można niczego zarzucić.


Jak najbardziej mogę polecić to anime, to jest jedno z niewielu dobrych romansów. Dopowiem, że na początku, gdy zobaczyłam całą tą kreskę i tego wielkiego kota (przyjaciela Lydii), zraziłam się, ale niepotrzebnie, bo już po pierwszym odcinku wciągnęłam się w oglądanie i przestałam zwracać uwagę na te dwa szczegóły. Ci, którzy się wahają nad obejrzeniem serii Hakushaku to Yosei, powinni przestać wątpić i włączyć je.


Oto, gdzie możecie obejrzeć anime:

http://www.anime-shinden.info/2705-hakushaku-to-yosei-online.html

2 komentarze:

  1. Manga lepsza od anime ;/ 4 przewspaniałe tomy widnieją na mej półce <3 (możliwe że w Polsce ich nie ma, bo mam po francusku xp)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafisz czytać po francusku?:D Ja niestety nie mam aktualnie porównania, co jest lepsze, jednak anime mnie bardzo oczarowało.

      Usuń