czwartek, 1 listopada 2012

Na co najpierw...

W pewnej książce* przeczytałam taki fragment "Na co najpierw zwracają uwagę mężczyźni i kobiety". Oczywiście można nad tym rozmyślać, czy to jest prawda (moim zdaniem może tylko trochę). Przecież znam sporo mężczyzn i kobiet, a także sama nią jestem, i sądzę, że każdy ma odmienny gust.

1. Na co zwracają uwagę mężczyźni:

figura/budowa 44%
twarz 33%
ubiór 27%
oczy 21%
nogi 6% (dlaczego tylko tyle?!)

2. Na co zwracają uwagę kobiety:

oczy 38%
ubiór 34%
sylwetka/budowa 27%
twarz 26%
nogi 0,5% (nic dziwnego)

Co do mężczyzn, wielu z nich na pewno zwraca uwagę na figurę, ale znam też wielu, którzy pierwsze zwracają uwagę na oczy i nogi. Co do kobiet, większość z nich na pewno najbardziej zwraca uwagę na twarz, sylwetkę/budowę oraz ubiór. Aktualnie nasze społeczeństwo jest dosyć dziwaczne i nigdy nie wiadomo, co nas przyciągnie do drugiej osoby.


Kiedyś pewna osoba na portalu facebook zamieściła posta, którego dokładnie nie pamiętam treści, ale coś mi się przypomina, że był on do chłopaków, by "patrzyli na serduszko dziewczyny". Ja odpowiedziałam na to, że przechodząc na ulicy, nie patrzymy na serce (tzn. osobowość) drugiej osoby, tylko najpierw na wygląd. To tak z logicznego punktu widzenia.


*Informacja z książki pt. "PSYCHOLOGIA dla ZÓŁTODZIOBÓW, czyli wszystko co powinieneś wiedzieć o..." autorstwa Joni E. Johnston


Inne polecane książki:

"Chłopcy w oczach dziewczyn" Barbara Borzymowska
"Dziewczyny w oczach chłopców" John Romero
"Chłopak i dziewczyna" John Romero


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz